انشایی در مورد کامپیوتر(طنز)

 

 

  کامپیوتر چیز بسیار خوبی می‌باشد و ما خیلی لازم داریم. پدرم به من قول داده که برای هر نمره بالای 12 در کارنامه‌ام یک تکه از آن را بخرد. 

پدرم در کامپیوتر خیلی می‌فهمد و حتی توانسته یک بار به اینترنت وارد شود! مادرم در برخورد با کامپیوتر خیلی خوش  شانس می‌باشد و روزی 2 بارموس من را با جارو و بیل می‌زند، حتی تازگی‌ها در خانه ما تله موش هم کار گذاشته است به همین خاطر انگشت شصت هر دو پای پدرم قطع شده  

 است.  

پدرم شب ها به کافی شاپ می‌رود  و چت می‌کند!  

 

پدر و مادرهمیشه در حال چک و لقد می‌باشند و مادرم به پدرم می‌گوید: تو مگه خودت خواهر مادر نداری که می‌روی با دخترهای خارجکی چت می‌کنی؟ 

من هم در این مواقع حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم مادرم به من می‌گوید: اوشاخ پیس! کپو! اوغلو! بشین مشقاتو بنویس. 

 

پدر من تازگی‌ها در اورکات می‌باشد و من میدانم که اورکات خیلی بی‌ناموس می‌باشد و شنیده‌ام که خیلی دختر دارد و خیلی بدحجاب می‌باشند. 

 

پدرم چند روزیست که موس مرا قایم کرده و میگوید مزاحم درس خواندن من می شود. 

 

خواهرم خیلی وقت است شوهر  کرده و الان هم بچه دارند. من گاهی به خانه آنها می‌روم و از آنجا کانکت می‌کنم و با آی‌دی دخترانه با پدرم چت می‌کنم و لاو می‌ترکانم. پدرم خیلی دروغ می‌گوید و در کامپیوتر می‌گوید بچه جردن بوده است و یک روز صبح بلند شده و دیده در جوب دروازه دولاب است. او میگوید: آب زده ما رو آورده پایین. 

 

 کامپیوتر بسیار مفید است و من آن را خیلی دوست دارم.این بود انشای من

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام آراد چطوری؟؟

عجب انشای قشنگی بود ........ منم کامپیوتر بلدم .......خیلی لز کامپیوتر سرم میشه ....... فقط در حد خاموش و روشن کردن ........

وبلاگ جالبی داری ........ خوشم اومد ........

موفق باشی .......

سارا جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

داشتم با خودم میگفتم اینجا که نوشته سه کله پوک پس چرا نویسندش یه نفره ........

الآن دیدم که دو نفر دیگه هم هستن ......

اشتباهم رو تصحیح میکنم ........ وبلاگ جالبی (دارین) .......

D@D جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

عا لی بود
کلی خندیدیم

ققنوس جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

من طنز نمی نویسم
چندانم آدم بامزه ای نیستم ولی دوستان دم به دقیقه از این ایمیل های خنده دار به من میدن
دفه ی دیگه که اومدم بخندم چند تاشو براتون نظر خصوصی می کنم
اگه خواستید ازش تو وبتون استفاده کنید

ققنوس جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

راستی تو وب شما اصلا میشه نظر خصوصی گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد