اینم از عیدی امسالمون؟؟؟!!!

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه.من یکی که اصلا دیگه حال ندارم.چون شبه 4شنبه سوری یه حالی ازم گرفته شد که ... بماند ولی به قول شاعر که میگه  پس بیخیالش.  راستی یادم رفت بگم ساله نو مبارک امید وارم ساله خوبی داشته باشین.دیگه حال و حوصله تایپ کردن ندارم ولی همتون رو دوست دارم برین به سلامت.

نظرات 3 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://eshgheghoghnus.blogfa.com

ای بابا حالا مونده تا به ما دیوونه ها برسی یه رفیقی داشتم چند ماه پیش مرد
می دونی چرا؟
بعد ده سال یه دفعه عشقش شیش ماه غیب شد بعد شیش ماه یه روز یه نامه بهش رسیدکه دعوت شده بود به عروسی بهترین رفیقشو عشقش!
وقتی میگم تا جوونید حال کنید یعنی دلتونو دست هر کسی ندید واسه منم سال نویی خوب نبود حیف دیگه قلبم انقد پاره پوره شده و دست به دست گشته که دیگه نمیشه بگم بی خیالش ولی تو بگو بی خیالش و با زندگیت حال کن ما مهره های سوخته ایم که فقط به درد دردودل کردن می خوریم تا میتونی مثل ما نشو ولی مثل ما با مرام و معرفت باش دمت گرم
عیدت مبارک
راستی رفیقم خود کشی نکرد از عروسی که برمیگشت تصادف کرد.

ققنوس پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

میگم یه آپی بکنید ثواب داره
راستی آهنگه مال تیتراژ آخر فیلم لئونه

سارا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://naghmeyeshadi.blogsky.com/

سلام دوست عزیز :
خیلی وبلاگ قشنگ و دلنشینی داری .
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم .
اگه دوست داشتی خبرم کن . سریع لینکت میکنم .
قربونت
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد