I DON'T KNOW

سلم دوستان. چه خبر؟ خوبین؟ امروز داشتم با سینا چت می کردم که گفت این عکس رو بگیر تو کلاسمونه(مدرسه) من هم گرفتم و صحنه ای دیدم که فکر نکنم شما هم تا الان دیده باشین ولی واقعا قشنگه. به نظر شما اسم این رو چی می شد گذاشت؟ اگه شما هم فهمیدین منو خبر کنین امید وارم خوشتون بیاد.

فعلا


نظرات 7 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

اراد به این میگن کرم ریزی در حد تیم ملی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یک زن پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

من که پنکه سقفی به شکل گل ندیدم...من فقط تمیزی کلاس رو دیدم...واسه پنکه تون هم یه لامپ وسطش نصب کنید تا لااقل جای لوستر ازش استفاده کنید.

دختر خاله پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ

خیلی جالبه تا حالا گل سقفی ندیده بودم!!!!!

صادق پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

از لوستر هم خوشگلتره

داداشه من شما هم تو کلاستون اینکارا رو میکردین؟!!!!!!!!!!!!!!

سارا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام آراد

چطوری؟؟ خوبی؟؟

به به ........ به این میگن خلاقیت .......

برین طرحش رو به جایی که پنکه سقفی میسازن ارائه بدین ....... من که کلی تو روحیم اثر گذاشت ....... عجب چیز قشنگی .........!!!!!!!

داشتم عکس رو میدیدم و نشون داداشم دادم ......

اونم تقریبآ هم سن شماهاست ........ گفت ما از این کارا زیاد انجام دادیم ........ واسه همین کلاس امسالشون پنکه سقفی نداره .......

سارا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

مرسی از این که خبرم کردی .......

بازم هروقت آپیدین خبر بدین .... مرسی .......

فعلآ ........

ققنوس جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ

ایول این یکی خوراک خودمه
بهش میگن طراحی صنعتی به روش ارگونومی سقفی

راستی منم از این خاطرات زیاد دارم مثلا یه بار یه دبیر داشتیم مثل برج .... بود رو پنکه سقفی گچ ریختیم بعد اومد سر کلاس گفت پنکه رو روشن کنید هیچ کس روشن نکرد آخر سر خودش رفت پنکه رو روشن کنه همگی رفتیم زیر میز بعد پنکه رو روشنه کرد..............................
.
.
.
.
بقیه ی قضیه رو دیگه نمی گم واسه آدمای ضد حال و دبیرای نوجوان آزار بد آموزی داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد