هویج سال

سلام برو بکس چه طورین؟ تا حالا هویج دیدین؟ من هم دیدیم. ولی این طوریش رو دیگه نه.طفلک گناه داره من دلم براش میسوزه آخه نمیتونه با دوستاش بره بیرون (آآخی)چون با  این قیافه ای که این داره شما هم جایه دوستاش باشین با خودتون نمی برینش میگین نه؟خودتون ببینین اگه خواستین باهاش برین بیرون(مثلا تا سینما) من هم خبر کنین.با هم بریم

امید وارم خوشتون بیاد. قربون همگی

نظرات 13 + ارسال نظر
یک زن سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

جَلَ الخالق...

نا شناس سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐██████████████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████████████▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐██████████████████▐▐▐
▐▐██▐███▐▐████████████████████▐▐
▐▐█████▐▐▐██▐▐▐▐████████▐▐▐▐██▐▐
▐▐▐▐███▐▐▐███▐▐▐▐▐████▐▐▐▐▐███▐▐
▐▐▐█████▐▐▐███▐▐▐▐████▐▐▐▐███▐▐▐
▐▐██████▐▐▐▐█████▐████▐█████▐▐▐▐
▐▐▐████▐▐▐▐▐▐██████████████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐██▐▐▐▐▐▐████████████▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐███▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐███▐▐▐▐▐▐▐▐▐███▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐███████▐▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████████████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐███▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐█████████▐███▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████████▐██▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐██████████▐███▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐█████████▐████▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐████▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████████▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐█████████▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐████████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████▐▐▐▐▐▐▐▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐███████████▐▐▐▐▐▐▐

yakamoz سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.arxalix.blogsky.com

میشه باهاش تیر کمون ساخت.

مرضیه طالبیان سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ http://neynavaz.blogsky.com

سلام
من اگه لباس بپوشه میبرمش!

دختر خاله پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

عجب هویج با حالیه!!!!

دختر خاله پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

باید براش یه شورت بخریم. گناه داره!!!!!!!!

سینا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

هههههههههههههههههههههه
اراد
حرف نداشت .
منم یه تخم مرغشو دارم که حتمآ روزای آینده میزارمش .

سینا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

این تخم مرغی که میگم همون تخم مرغیه که احمدی نژاد از توش در اومده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سارا جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام

چطورین؟؟

عجب هویج بی ادبیه ........ اگه خودش رو بپوشونه قول میدم با هم بریم سینما ........

جالب بود ........

مرسی اومدی ........

فعلآ ........

منا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:41 ب.ظ http://8daily.blogsky.com/

استغفرا.. آقا اینجا خانواده نشسته اینا چیه گذاشتی!!!!!!

سحر دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://sf22761.blogsky.com

بردنش میبرمش ولی اطلاعات گرفتش به جرم تشویش اذهان عمومی به من ربطی نداره

فرناز سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://emo-girl96.blgfa.com

سلام مرسی اومدی وبت قشنگه بازم بیاااااااااااااااا

ققنوس جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

راستش عکس هویج رو باز نکرد
ولی می خواستم تشکر کنم بچه ها با وبتون خیلی حال کردم شما ها هم تا جوونید خل و چل بازی در بیارید و بخندید و لذت دنیارو ببرید
یه چند سال دیگه که مثل خودم قاطی کردین بیاید وب من خودم بهتون شعر عشقی میدم هی بخونید هی گریه کنید هی بزنید تو سر خودتون واسه ضدحال شدن هرگز دیر نمیشود
ولی فعلا تند تند آپ کنید من هر وقت دپ شدم بیام بخونم یاد دیوونه بازی های خودم بیوفتم روحیم عوض شه
باشه؟
اگه هم حرفی زدم ناراحت شدید شرمنده ولی در کل بیجنبه نباشید!
فعلا خدافظ تا آپ جدید بذارید
(آخه هر چی داشتید و نداشتید خوندم رفت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد