LOVE

سلام دوستان امید وارم که حالتون خوب باشه. sorry از این که نبودم رفته بودم مسافرت < یعنی همون دکتر>.این دفعه می خوام براتون یه شعر عشقی بزارم امید وارم خوشتون بیاد. 

 

 

 

بی قرار توام ودر دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی وبین من وتو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسئله دوری وعشق
وسکوت تو جواب همه مسئله هاست

نظرات 6 + ارسال نظر
یک زن دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سلام آراد...
سینا کجاست.؟چرا آپ نمیکنه؟

salam
sina safa city hast

احمد دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://full15.blogsky.com/

سلام چه وب جالبی داری . اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم ، شما وب منو با عنوان :: آیا می خواهی یک مولتی میلیونر شوید :: لینک کن و خبرم کن که با چه عنوانی لینکت کنم. موفق باشی . بای

سجاد سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.labhayebaste.blogfa.com

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

ققنوس جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

پرنده
نشسته روی دیوار
گرفته یک قفس به منقار

ققنوس جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

خوبه بعضی وقتا هم احساسی بنویسید
درسته آدم بخنده بهتره ولی بعضی وقت ها هم لازمه گریه کنیم
آراد عزیز ممنون از اینکه به منم یه سری زدی
ممنون از نظرت در مورد وب
ولی دفعه دیگه اگه یه وقت خواستی به من سر بزنی
بهتره همدلی کنی
من مثل شما باحال نیستمو نوشته هامم خوشحال کننده نیست( نه اینکه نخوام زندگیم نخواست) واسه همینم نمیگم حتما به من سر بزنید اگه خواستید به من سر بزنید

ولی خوشحال میشم اگه بییاید
فعلا بای

mohadese دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

agha arad salam
mikham beporsam in shero be kasi taghdim nemikonid ?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد